Tappad på ord inatt

Det är så fruktansvärt OCHARMIGT med fylla. Fyfan vad jag hatart. Usch! Undra varför man inte gillar och dricka längre, hm. Bara ta ett praktexemplar från denna lördagkväll/natt. Herreminskapare. Fick mig dock ett gott skratt när en jätte full och verkligen GLAD Bever kom upp för att hämta sin väska. Videon hittar ni på fejjan såklart ;-)

Men har en annan glad herre här i hemmet som verkligen inte vill sova, nej inte Jonas, han kör bara några turer på toan, men en viss lilleman som tycker han ska vara uppe och leka nu.
Vet inte vad det är, men denna natt får vi ingen ro alls.

Skönt med lite åskväder ikväll ändå, rensade och tunnade ur luften lite efter denna otroligt varma dag :-)

Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0