17/8

Fredag med lite märkligt väder.. ni vet, augustivädret som kommer och gör sig påmint om att nä nu jävlar får det vara bra era svennebananer med denna värme ni ändå har gnällt över.. -tack och hej! ungefär.
 
Snacka om att magen fick sig ett tokspel igårkväll. Total kalabalik kan jag rent av sig. Längesen nu jag mådde så galet illa i min stackars mage. Vad fan hade jag gjort mot dig igår, min stackars stackars mage? Rätt lustigt när man kommer på sig själv när man sitter på toaletten att man pratar med sig själv och ömkar mkt sorg åt den mörbultade buken. ^^ ja det är rätt fantastiskt vad man kan göra mot sin egen kropp, och vem drabbar det lixom? jo en själv.. smart.. fast nu vet jag ju inte vad det var som orsakade det hela men verkar inte vara nån magsjuka eller sånt tjaffs.
 
Kryper i kroppen, vet inte om jag vågar äta eller inte. Känner för första gången lite hungerkänsla sen igår em.. hmm. Tur att jag har mamma här som tar sig an kidsen trots att jag blev hemma idag. Dagis är stängt och sånt men jag får vila mig ändå. Skönt. Tack.
 
Hittade en väldigt genuin och markfast, ordentlig blogg utan ngt jävla modetjafs och hur perfekt allt ska vara jämt. Hon gjorde ett rätt så spännande test.. Är du redo att bli förälder? haha, inte efter det här...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0