100 åringen som försvann

Jag börjar få en sån enorm längtan till sommaren igen. Kan det vara så för att man vet att den är närmare än längre bort nu? Nä det krm gå i ett svep så är den här igen, förhoppningsfull på att den rockar lika mkt fett som sist! 


Kusseliner badar 



Bara sisådär 5-6 månader kvar...bara.... Inte långt kvar... 5 månader... Men redan innan dess är det ju ljusare på morgnar och kvällar, tur det.. Jag skulle fan snart gå vilse bara jag tittade ut genom fönstret.. 

Fast trots allt detta hatet och hös-vinter deppen, så var julen ändå himla fin och mysig. Men ingen är gladare än jag att den är över. Ronja har planen att komma hit på nyårsafton när jag kommit hem från jobbet så ska vi se till att fira in det nya året tsm trots tråk-kommandot och en önskan om att vara frisk nog att gå till jobbet dagen efter igen, ja kalla mig gammalmodig, tråkig och jävlig "är ju bara nyår en gång per åååååår" , ptttjjaaa, för den som inte anser att det är ngt större att lägga energi på och för den som inte gillar att ha pressen på sig att behöva festa och fira bara FÖR ATT, så räcker det där jag anser att det räcker :-) tur iaf att jag inte är höggravid denna gång och tänkte mig sovdags lagom till att vakna vid tolv slaget och förbanna sig över alla jävla idioter som smällde raketer, alla dom som inte fattade att en annan försökte sova?! Haha, ja trots att man inte är kvar på samma nivå man var på ett tag sen gällande firandet av nyår, så är det rätt jävla lönlöst att försöka klaga på sånt vid tolv slaget denna storhelg ;-) 
Ja vi får se vad vi hittar på. Jag känner mig ändå rätt bra för att veta att vara jävligt beredd på en karatefylla bara för det.

Nyårslöfte: Att inte ha ngt. Går bättre då :-p

Ikväll drar vi på bio som är bokat och klart. Ronja, Jonas och jag ska se 100 åringen som klev ut genom ett fönster och försvann med Robert Gustavsson. Tanken var ju att. Dra iväg på juldagen på den men vissa är ju smått kinkiga ang allting hit och dit... ;-)






Kommentarer
Vilma

100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann var riktigt bra! Såg den igår.

2013-12-28 @ 08:55:04
URL: http://vilmaannaalvinaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0