En skäringer gjorde det ännu bättre

Söndag och ett kvällspass väntar mig. Jag hatar söndagar enda sen urminnes tider, exakt varför vet jag faktiskt inte, det på ngt sätt lixom skriker om tråkhet, seghet om just söndagar, så jag är glad att jag ska iväg och jobba, då är min söndag färdig menar jag. Behöver inte bry mig om att dryga ut den och pyssla med massa ångestfylld söndagsgöra. Näfan, ett kvällspass är perfekt. Hem ikväll och sova bort resten sen.. Kanske..
Jag skulle ju få mitt hår ordnat igår efter bion, som för övrigt var väldigt bra - 100 åringen ni vet, riktigt kul, endel även med min favvo chick Skäringer, så extra glad blev jag där när jag såg att hon var med som hon inte så oväntat gjorde bra. Vart var jag..? Mitt hår ja. En dam 3 trappor upp som själv tjatat om att få göra mitt hår just igår kväll blev visst lite ockuperad av hett grogg och när jag kom upp ditt var det fan läskigare än the darkest days under my bed, jag var inte lika pepp på fest och gormande av en samling av vårt folk i gula galna kåken som dom var så jag vände och gitta hem igen ;-p Tar det en aaaaaannan kväll hihi


Ner till tvättstugan. Sen börja göra sig klar till jobbet.


Peace hotshots!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0