Lusselelle lusselelle

Fredag den 13e idag och även lucia. Det började vi med att givitvis försova oss med och panikstressa i typ 20 min och gitta iväg snabbt som blixten, jag, mamma och Celwin, imorse till Gabriels dagis för att se honom och hans grupp lussa för oss. Det var det värt :-) jätteduktiga var dom. Gabriel syntes och hördes väl <3 han va inte blyg inte. Nej gud nej. Underbara lilla tomtenisse. 
MEN vart fan har alla våra lucia sånger tagit vägen?? Det var fan bland det värsta jag hört vad dåligt med lucia sånger det var? Och jag förstår mkt väl att barn i 5 års ålders inte kan lära sig hur många låtar som helst men då kunde man väl ändå ha tagit alla låtar dom skulle sjunga, riktiga lucia sånger, inte omgjorda andra sånger? Jag blev lite besviken faktiskt. Tur att dom fick med lusselelle lusselelle... Eller? 
Ja kul att dom kunde sjunga så fint å i takt ändå. Bra jobbat där :-)




Träningspasset vi försökte oss på var mindre lyckat. Halvt tjurig över det faktiskt men nya tag nästa gång. När det nu blir. Jobbar kväll i helgen så om man är riktigt hurtig innan der pallrar jag nog iväg mig. Själv :-p om jag ska kunna få till ett ordentligt träningspass ;)

Middag här strax. Kycklingklubbor och potatisgratäng och vitlöksbröd. Mmmmm!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0