28 februari sömnlös med ågren

Gud vad mycket som kan surra runt i huvudet på en om kvällen när man ligger i sängen och ska försöka sova, det är ju alltid DÅ som man ska behöva tänka på allt, allt, allt som man inte hinner med att tänka över dagen eller då man ändå har annat för sig än att tänka på dom sakerna. Oron. Stressen. Ångest.. ångesten som smyger fram med sitt basebollsträ och slår mig gul och blå..
Och detta resulterar för mig en väldigt dålig sömn och sen insomning överhuvudtaget, jag sover som en klubbad säl när jag väl somnat men om jag vaknar till, är jag vaken ett tag till. Drömmar, så många märkliga, jobbiga drömmar, tunga drömmar, lite tyngre än jag kan bära och tänka på känns det som. Blir verkligare för varje natt. Känns inte som att jag riktigt har rum för sånt i mitt huvud just nu..
 
 
Jag ska försöka få i mig kaffet här, dra på mig mina sunkiga träningskläder och springa iväg. Ska träffa Ronja, min fina Ronja idag också.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0