<

Har för övrigt haft en väldigt fin dag idag. Alla hjärtansdag kan göra sina små märkliga lyckliga stunder då man inser hur lyckligt lottad man är och har vad man har, vem man har. <3
Från början till slut, har jag haft ett glatt humör, knappt ont alls idag, träffat som sagt Jeanettan vilket var välbehövligt, spenderat liten stund på em hos svärföräldrarna, fick finchoklad och en söt ros av Jonas som kom dit lite senare än mig och Celwin :) och såklart gosat med valparna och nu haft ett mysigt avslut på dagen med mitt hjärta!! Välbehövlig dag med välbehvliga välmående känslor och kärlek.
 
 
Och imorgon blir Celwin 2 år men firar plutten på lördag. Dessa två år har gått fruktansvärt fort, helt galet, att det har gåttt två år. Jag var hörgravid med honom när Gabriel fyllde två år.. och det hade känts som en evighet tills han kom till den dagen.. men nu har det bara svischat förbi oss.. Det har varit en helt underbar tid dock, då Gabriel har utvecklats som allra mest tillsammans med sin lillebror som han avgudar och finner stor trygghet hos och tvärtom. Det är mina små guldklimpar trots att dom driver mamma till vansinne 9 av 10 ggr ;) det är väldigt svårt att låta bli att le åt mina små terrorister många ggr! :)
 
Kärlek och frid åt er alla. Hoppas ni har haft en lika fin dag som jag.
 
peaCe
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0