bästa tisdagen på länge

 
 
Dagen har gått i ett. Hade möte med min sjukgymnast på fm och därefter har det timmarna bara sprungit fram tills nu. Ronja hämtade upp mig vid VC och vi åkte och handla, efter det var det hem en sväng sen skyndade vi oss för att hämta pojkarna på dagis och Gabriel hos farmor och så var det baddags på Alléhallen! 3 timmar blev vi där. Har haft jätte roligt idag och vad tror ni då grabbarna hade? Lyckat för Celwin som aldrig varit till badhuset och badat förr. Så det gör vi om igen och igen i framtiden :) Gabriel var en liten vilding, skaffade sig även nya polare ^^ vad oväntat....
 
God middag och god dessert med glutenfri blåbärscheesecake, kladdkaka och hallon när vi kom hem, utsvultna och slitna, eller ja.. jag och Ronja var väl i alla fall det medans Celwin och Gabriel hade hittat en hemlig låda med energi eller ngt :S
 
En pappa var även här med sin dator nu ikväll som Jonas i vanlig ordning fick hjälpa han med medans jag la ungarna efter att det kvällsfikat IGEN. :) dom slockna bra fort, speciellt Gabriel som knappt hann lägga ner sitt lilla huvud på kudden.
 
..Det var min tisdag!

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0