dreeeeeam dream dream dream

Har så intensiva och tydliga drömmar om nätterna, när jag vaknar till på natten eller på morgon är det som att det precis har hänt på riktigt och att jag ska lägga mig och sova. Och oftast är jag väldigt vidskeplig gällande sånna saker och många ggr tror jag på att drömmar för med sig något att de kan komma som en varning eller tecken på något gott eller rent av kan vara en träffplats för en bortgången familjemedlem eller någon annan som har något att meddela för en, (men jag ska inte heller säga att jag alltid tror det om varenda dröm man har om natten, vår hjärna har ju ett mkt märkligt sätt att bearbeta vårt undermedvetna, våra tankar för att vi ska överleva, så nej, inte varje gång, jag tror det är ngt man själv kan känna) så jag drömforskar mer eller mindre varje morgon.. inte alltid så goda nyheter?! ^^ är väl snart en drömexpert skulle jag tro ;b
 
Mitt huvud mår dock inte alls bra idag. Dunkar åt alla håll å kanter.. bedövas ju inte mer av att två stycken galningar springer runt och runt och gapar och står i. Jag kan lixom inte heller riktigt gömma undan saker som gör det ännu värre när dom är allra mest på topp, för Celwin VET att jag gömmer det och han skriker tills han får det.. snacka om att underksta sig själv och bara för husfridens skull plocka fram det..:D trött mamma tröööött mamma..
 
Idag är det åter tisdag, Gabriel ska till sin pappa.. jag får andas lite.. trist bara att det blir ngt för tyst då istället och Celwin blir så lätt uttråkad utan honom, sååååå vad ska man säga.. blir aldrig riktigt bra.
Såklart, hans storebror försvinner varannan vecka, än förstår ju han inte det där.
 
 
Oj, mkt text för en svälld hjärna denna morgon.. ska sova så stenhårt sen!!!!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0