fortsättning på fredag förmiddagen...

Håller bara på att testa en grej med det här att tagga ord på bloggen utan att gå den svåra vägen. Trodde visst det var lite svårare än jag trodde. Nu har jag i alla fall piggnat till och sitter och funderar på att om man ska åka till askersund med ungarna och hälsa på mamma? Vi skippar chokladbollarna och tar det imorgon istället då vi ändå ska köpa lördagsgodis . Mamma håller ju faktiskt på en någolunda diet... Men jäkla fan, den där sockrade munken som låg i bland allt bröd imorse.. kl 6.30.. trött som fan.. sockertorsk som man egentligen ÄR... så gluffsgluffs gick den ner :/ haha. Ja ja.. är väl inte hela världen men då får man utesluta endel grejer under dagen istället. Jag kan inte heller dra iväg och springa idag eller träna något och då blir jag rastlös. Men det fåe gå ändå.. Nu ska jag dra på senaste avsnittet av Kourtney and Kim takes miamioch sen invänta orken till att komma fram vad vi ska hitta på idag.. vädret är ju i sin tur och ordning lika grått som vanligt.
 
 

Bland de vackraste kvinnorna är dessa två, saknas bara en Khloe Odom
 
 Och btw.. jag är inte särskilt stort fan av snus överhuvudtaget, men igår kom Jonas hem med endel nya smaker som jag aldrig sett förut. Riktigt fint faktiskt :)
 
 
 
 
Peace & Love
<3
Jonas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0