Fortsättning projekt

Då har Celwin fått eget rum hemma hos pappa också :) sängen har flyttats ut till vardagsrummet, blev faktiskt väldigt bra, och alla celwins leksaker åkte in i sovrummet och det blev så bra såå :)

Jonas åkte iväg till sina päron med tvätt från igårkväll då Celwim kräktes på det mesta han kom i kontakt med, och jag har grejat runt i lgnhtn, höhö, usch vad bra det blev ;b

Nu är febern på den lille gossen på lägre nivå än när han kom upp från middagsluren, då jäklaranamma va han inte kry. Vet inte vad som spökar, läskiga dagis bakterier, inte magsjuka i alla fall som tur är verkar det som ändå, men det står ändå inte riktigt till som det ska, min mage börjar ju bråka oxå så är lite nojjig för att gå och bli riktigt dålig jag med..

Prutt and peace på er som känner för det (;



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0