kvällskvistarna

Kvällarna är bland det bästa jag vet nuförtiden!
 
Pojkarna är mitt uppe i en ålder där de inte går att få tyst på eller att få still på heller för den delen :P det är omöjligt, totalt omöjligt. Knappt tyst en enda sekund vid maten heller, det är kaos enda fram till läggdags. Och jag överdriver inte! Så man blir sliten och uppskattar den här stunden på kvällen något enormt. Men jag ska vara riktigt glad över att dom inte bråkar hela tiden och att te x nattning och sömn störs utan att rutinerna sitter och när det är sovdags så är det SOVDAGS och dom somnar och sover hela nätterna... mer eller mindre ;) kunde ha varit mer sliten, kunde ha varit värre, kunde kanske inte ha varit mer kaotiskt under dagarna här hemma men ändå ;)
 
.. Men jag är en stolt mamma till dom, mina små galna guldklimpar!
 
 
Boken jag läser är snart framme på sista sidan, då har jag alltså läst lite mer än 500 sidor på nästan en veckas tid. Den var visst bra ;) och jag ska glatt få låna Mia Skäringers bok hon skrivit av Ronjas mamma :D den vill jag verkligen läsa.
 
 
Kastar in handduken nu och kryper ner bredvid min man. Drömma mig bort och längta efter sommaren, värmen och sommarkvällarna som följs av härliga sommarnätter. Ingen snö, ingen kyla, inte en massa kläder som ska på och av.. Snart är det i alla fall vår :) mars.. hörde jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0