måndag ska man starta veckan med ja

Så blev det måndag igen som man ska starta en ny vecka med igen, ja...
Det fanns ju endel grejer jag skulle ta itu men det får bli ikväll, just nu har motivationen sänkts en grad eller två.
 
Vilken fart det var i mig nu på fm då. Efter att jag fått skjuts hem till ca kl 11, var jag i full gång rätt snart med att dammsuga och skura golven. Fresh :D men sliten blev jag och ryggen är ledsen så jag ska strax iväg och sjukgymnastikera på sjukgymmet och efter det hämtar jag upp lilleman på dagis. 
 
Idag slänger jag ihop en gryta med chilikorncarne eller hur det nu stavas. Men nu ska jag bosätta mig i bokens värld en liten stund innan jag ska springa iväg. 
 
Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0