Tisdag och lasagne

Idag är det tisdag och mina terrorister till raringar är back home, så projekt Celwin och Gabriel dela rum även nattetid fortgår igen, och en lasagne ska jag röra ihop här strax. Har mormor på besök och en krasslig Jonas som ligger och halvsover.. Och Celwin som springer in med gummistövlarna på fötterna och stör honom titt som tätt... ^^ pappa kan väl inte sova nu...
 
Håller tummarna för att det ska gå bra imorgon. Håller tummarna rent av att denna vecka medför bra nyheter som det BÖR göra, men allt drar i vanlig ordning ut på tiden när det kommer till det statliga ärenden, man kan bli tokig.
 
PeaCe
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0