Du och jag 2013 du och jag

Välkommen 2013. Vi har mkt att jobba på du och jag kan jag lova dig. Vi ska vara mer överens än jag och 2012 var och jag vill helst att du låter min familj och vänner vara kvar på jorden hela året som kompensation för förra. Inte helt okej vafan! Inte alls.

Vi firade in året ett litet gäng här hemma hos Jonas. Inge pepp på party inte. Men vi hade en mkt intressant kväll ändå kan jag lova! Tankarna flög iväg många ggr åt ett annat håll.

God fortsättning på er alla. Hoppas alla nyårslöften är i full gång ;)

Tankar och frid till dig Jonas, må din själ flyga fritt! Du är saknad!

Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0