Ett två tre..

Sista dagen med vår lilla grupp på jobbsökarkursen i fredags, lite halvtrist faktiskt men det är ju lixom meningen att det inte ska behöva vara en längre tid :p ska träffas i grupp på måndagar och göra upp planering för veckan och jag måste ta och ringa Peter för nytt möte. Han är lite virrig den där karln..

Influensa har familjen åkt på såklart. Och såklart ringdes det om jobb i helgen oxå, tajming!? Suck.. Då får man snällt säga nej för kmr jag ner dit och smittar nån stackars gubbe lr tant dör dom ju på kuppen, nä tack för det.

Hade en trevlig kväll med Jonas, Ronja och Bever igår i alla fall, lugnt och film.. Försöka kurera mig.. Men celwin därimot är bra ofräch nu, febrig och gnällig hela tiden. Vi får väl se när det är tänkt att det ska bli bättre..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0