glöm inte bort att andas

Gud hjälpe mig. Andas. Andas!!!!...
 
* *
 
Lilla Ludde. Så himelskt söt!!! Försöker hälsa på dom småttingarna så ofta det går innan dom ska till sina nya ägare. Tur att en ska vara kvar hos Jonas mor och far ändå!
 
 
Nu har jag mina terrorister hemma igen i alla fall.
Full fart.. minst sagt.
 
 
Har varit rush idag, haft att göra enda fram till 15 idag. Skönt, hjärnan lixom kopplar bort då. Då går det åt rätt håll åtminsonde. Till och med min sjukgymnast säger åt mig att komma ihåg att andas... hmmm..
Ronja skulle ha kommit hit idag med men lilla slarvmajan hade tappat sina bilnycklar, så fick snällt stanna hemma ;P men tur att dom kom fram sen, men vi ses imorgon istället :)
Blir att kasta sig i säng tidigt idag, upp kl 6 imorn. Inte alls så pigg på det om jag får säga mitt..
 
 
go with p e a c e
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0