Kävesta studiebesök idag

Besöket på Kävesta gick ju bra.. haha.. ja ja inge mer om det tror jag :P ujuj... Ont i ryggen hade jag ju i alla fall, så mkt kan jag ju säga!!
 
Och att det verkar vara en väldigt chill och flummig skola, tyckte nog både Sara och Elinore oxå och som en annan skulle passa in i som fisken i vattnet ;p vi får se hur det blir med Vård-omsorgscollege till höst, det är just nu prio 1, men ska söka till båda, får jag ja till båda äre ju bara att tacka nej till Kävesta och söka in igen när jag är klar med Vård-omsorgcollege om man inte då heller lyckats få ett vettigt jävla arbete på ett vettigt jävla ställe ^^
Men jag hoppas på en praktikplats här snart inom psykiatriförvaltningen, vare sig det är i hallsberg eller nån annanstans i Örebro Län. Jobbigt när man måste begränsa sig en aning för man har barn och dagis och pappan till ena barnet bosatt här som han är hos varannan vecka, men så är det ju. Just nu ser det bara ut så och då får man jobba sig runt det och hitta alla möjliga lösningar trots det. Bara för att man inte kan flytta till en annan stad eller ort eller vad det nu kan vara så ska det inte betyda att man inte ska kunna hitta ngt man vill göra, även om det är en liten transportsträcka till ngt större i framtiden. Allt är ju egentligen bättre än inget. Ja.. okej.. inte allt ;b
 
Varit iväg och handlat med Jonas far, en hjälpare i nöden 99 ggr av 100.
 
Mitt huvud dunkar på rätt bra och jag tror jag inom snart kmr bli bra sjuk igen, influensatiderna they just lööve me.
 
 
peace&love
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0