ny vecka..

Helgen..
 
Lite av den i alla fall.. :)
 
Massa gos och bus med valparna hemma
hos Krister och Lolita! Dom har vuxit himla mkt och är riktigt busiga nu.
3 sekunder och Alva hade redan tuggat hål i ena raggsockan jag hade på mig.
Tur att Jonas mamma kunde sy ihop det på en gång, haha! BUSSKIT!
 
 
 
Mammas sjukling!! :( tror det kommer bli samtal ner till bvc eller vårdcentralen eller ngt, inte så himla okej som det är nu :( vägrar äta, sover jättedåligt, dricker rätt dåligt oxå och kommer väldigt lite kiss men mkt bajs.. och febrig och hostig, ja det har pågått länge, känns som att ungen kommer tyna bort snart :O
 
Nyttigt!
 
Jonas söndagsbakade ;) MUMMA!
 
 
Även träffat Ronja en sväng i lördags. Alla är visst sjuka. Hoppas du är bättre snart pumsan!
Massa gammal bild det dära :) sommar i Otterberget nostalgi, 2005 :D tider det!
 
 
Ny vecka nu, en måndag som det kallas. Har suttit och sökt endel jobb sen jag kom hem från mötet nere på AME och fika med tre goa tjejjor! :)) kaffe passar btw inte alls så bra ihop med sallad.. kom jag fram till.. haha

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0