projekt barnfritt sovrum

Igår flyttade Celwin in till Gabriel, så nu är det officiellt båda pojkarnas rum då båda sover där.
Första natten, inatt, gick ju i alla fall bra, så en bra början *peppar peppar*, vi fortsätter nästa vecka återigen, så får vi se hur det går denna vecka, beror ju lite på om vart vi är, här eller hos Jonas ^^ det är tur att Celwin ändå inte verkar så kräsen med vart han sover. Pojkarna känner sig även väldigt trygga med varandra så tror det kommer gå rätt bra.. ser egentligen inte varför det ens skulle kunna gå dåligt :)
 
Gabriel blir duktigare och duktigare med pottan. Och när Celwin fyller 2, här knappt om en månad.. 17 dagar närmare bestämt, så ska han oxå börja potttränas har jag bestämt. Fan alla dessa blöjbyten :p
 
Strax iväg till sjukgymnasten och kanske hoppa in till sjukgymmet en stund efter.. kan ju kanske behövas.. min stackars rygg. Så får vi väl se vad dagen bjuder på.. ser ut att ljusa på lite så att solen kan kika fram!
 
 
 
 
 
Jag älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0