Sent..

Undrar själv vad jag gör uppe vid den här tiden när jag egentligen är dyngtrött.. Jonas slängde sig i säng snabbt efter filmen vi såg, Book of blood, den var sådär btw.. inte direkt ngn jättehit ^^ men jag sitter kvar uppe.. grejjat runt lite här i tvrummet.. i vanlig ordning :) mysigast att grejja på kvällarna, ensam, när alla andra sover och man har överskottsenergi samtidigt som man nästan deckar av. Hmm.
 
Dagen har rullat på! Lite här och var :) bl a nere på sjukgymnastiken och tränat på mina ryggövningar.. känns i ryggen kan jag säga :/ trodde det skulle bli bättre jag? ;p att det ska behöva ta sån tid..
 
Lite att stå i imorgon fm också.. skönt när dagarna fylls med saker att göra och träffa folk nästan hela tiden så man slipper gå in i sig själv sådär igen, hemska tanke.. ljusare dagar hade man ju sett, så tur att jag ser stora skymtar av dom nu! :) vädret idag har varit helt fantastiskt fint, men kallt.. men FINT! :) sådetså..
 
Nu tar jag nattcigg sen natten
 
 
peaCe
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0