Söndagskvällen

Sitter lååångt ner i soffan och kikar på Khloe and Lamar såhär innan jag slänger mig i säng!
Både Jonas och Ronja har dragit hem och kidsen slängde jag i säng kl 19, då fick det vara bra och lugn och ro för mammsen ;b

Åter tillsammans med mannen jag tänker gifta mig med en dag och aldrig mer släppa taget om. Jag är tokigt kär och mycket mycket mycket har lättats upp. Men har trots allt endel kvar inom mig att bygga upp igen. Att återställa och uppdatera hela sinne och själ. Denna resa dessa sista månader har varit en riktig skallebank för mig, bland den jobbigaste tiden i mitt liv, jag är så otroligt glad över att ljuset och hoppet är tillbaka.

Älskar dig, Jonas Johansson. Inte utan dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0