bilder från igår

Vi ska inte gnälla, regnet behövdes. Inte som att det är vidare kallt heller. Blött, men inte kallt ;)
 
Igår hade vi en helt kanondag i Askersund som vi avslutade med kvällsmat på restaurang Vid spåret i hallsberg när vi kom tillbaka med bussen jag och Gabriel. Hihi, jag åkte in med Celwin och kom tillbaka med Gabriel. Mamma och jag böt av varann ;) ja så fick det bli i alla fall.
 
 
En förväntansfull Celwin på bussen till sommarstaden en sån sommardag!
 
En nöjd Gabriel.
 

SUPERGOD friterad kyckling! Mums!
 
Senaste lilla tillskottet i min lilla secret's samling :)
 

Göra mig färdig för jobbet strax. Jag hade ju räknat med ett par dagars ledigt men av nån märklig anledning så står det att jag ska jobba idag men på det schemat jag har hemma och det alla andra oxå fått, där finns det inget jobbpass för mig förrän torsdag igen, men det var väl tur att jag kollade almanackan på jobbet för där stod jag lixom uppskriven ikväll. Som sagt. Märkligt. Synd när det blir sådär och man inte helt 100 kan lita på det schemat man har hängande hemma.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0