en upprörd morgontrött mamma

 
 
 
Haha nästan så jag vill skratta åt mig själv ibland över hur förbannad jag blir på ungarna om mornarna när dom inte vill sova.
Vi lägger ju in en madrass på golvet med täcke, kudde, ja ni vet, så om Celwin krånglar är det bara att gå in och lägga sig med honom, han går ju upp rätt ofta och kommer in till oss i sovrummet och förut har man behövt följa med in och vara kvar tills han somnat, om han ens somnat för man försökt gått ut ur rummet, eeeenda tills madrasslösningen. Men det slutade med att man fick sova där halva nätterna varje natt och jag vill sova i min egen säng, vafan lixom? unge! ja i alla fall. Det har bara blivit så nu att man kan gå tillbaka med Celwin och lägga han och sen gå igen så somnar han. Oftast. I alla fall när jag gör det, Jonas verkar ha lite mer otur med det där, haha, men i alla fall så har man väl den där madrassjäveln där för morgonens stund mestadels. Celwin sover mkt längre om morgonen när man ligger därinne. Men not so much när Gabriel är här varannan vecka. Nej nej. Nej så fan heller. Ja jag säger då det. Kan bli skrattretande upprörd över att ungjävlarna inte vill sova lika länge som en annan!? VEM FAN VILL INTE SOVA LÄNGE PÅ MORGON? Jo.. barn!! 8 av 10 barn kan inte det. Och då spelar det ingen roll hur jävla tyst det är, hur många ggr man ryter SSSCCCCHHHH ja osv ni vet, dom somnar inte om, dom är små, dom är rastlösa, dom vill upp. Upp up upp mamma upp! Men Gabriel är ju snäll i alla fall. Dom går upp när dom väl har en mamma som gett upp och stänger dörren om mig. Haha fan så illa om man somnar om ett par timmar till? Jag skulle inte våga gå upp och titta hur det skulle se ut i lägenheten. ^^
 
Igår var vi ialla fall till Jonas päron och hade lite trevligt vid poolen med massa skön sol.
Krister fick i vanlig ordning komma ch rädda mig, denna gång var vi
strandade vid ica med ett trasigt däck på vagnen. Snacka om dryg situation.
Men tack till honom för det och för att han lagade skiten oxå. Tack tack tack.
 
Ja så ligger det till. Ikväll väntar jobb igen efter lite ledigt.
Mindre roligt väder idag dock. Tråkigt!
 
Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0