griskultingen i sängen

Ååå shit vilka härliga nyheter man fick av en vän igår. Alltså för deras skull menar jag. Så jävla roligt. Kunde inte ha kommit i bättre läge egentligen. Man blir fruktansvärt glad för deras skull. :)
 
Sovit lite som en gris, vaknade som en gris med ryggvärk så jag ville hoppa framför ett tåg-känslan ungefär. Celwin kom ju in inatt ocg jag var ju så trött så trött så trött just då så jag orkade inte gå tillbaka med honom till hans säng utan han fick hoppa upp. Visst., Fine. Mysigt. Eller inte ett dugg alltså jäkla unge tar ju mer plats än två vuxna människor i en dubbelsäng. Och man vill ju inte butta och bråka med honom för mkt hela tiden så man lixom automatiskt anpassar sig... och det protesterar min kropp mot. Speciellt min rygg nu idag. Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit vad helvetes ont det gör. Fan vad gnälligt.
 
Nu ska vi vi ialla fall tjöta lite på Skype med mamma och mina kusseliner. :-)
Ut i solen sen tror jag allt..
 
 
Peace
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0