Inte alltid man känner en slags måndagspepp

Nu sitter jag och Celwin på 704 bussen och ska till mormor i Askersund på lite bus. Alltid en härlig stad att vistas i så, speciellt i denna sommarvärme.
Vi har köpt jordgubbar och packat med lite stuff för dagen så får vi se. Gabriel är redan där och tanken är väl egentligen att mor och son, Gabriel ska vara på tu man hand faktiskt. Hoppas lilleman är med på det :-) jag är jättepepp på den här måndagen faktiskt!!
Vår Ronja skulle ju joina oss i em men det blev ändrade planer och trist det nu när hon åker till Deutchland imorgon i en jävla vecka. Morr. Nä, du kommer ha superkul, as always.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0