såga såga såga

 
Min kära mamma kom ju hit idag med lite smått och gott som hon handlat
på sig i Polen. Jag fick dessa snygga pjux och lite annat, en slags väsk/ryggsäck..
hmm ja den var fin ialla fall, en snygg blandning om man säger. Skit samma.
Hon blev ju ialla fall kvar över natten, vad oväntat.
Gabriel - Har du med dig dina saker nu då så du kan sova här?
Sötis. Jag jobbar ju imorgon så dom blir hennes problem hon som vill ha dom
hemma från dagis, höhö
Totalt kaos från 1a sekunden när dom två är tillsammans,
kul för dom lixom, man märker att Celwin saknar sin storebror. Mina små troll :)
 
Vi har plogat oss genom en film till slut här ikväll. The Pact (inget jag direkt rekomenderar men men..)
Jag mår ju lite bättre nu till skillnad från igårkväll när det sista jag gjorde var att spy en fontän. Mums. Nä, det var väl ingen höjdare att avsluta kvällen på.


Har terroriserat VC oxå. Lite lagom sådär. Och jag har kommit fram till en slutsats. Att det finns tanter där som borde byta jobb. Eller skulle ha gjort det för sisådär 10-15 år sen. Som att det på ngt sätt verkar jobbigt och besvärligt att vara till hjälp eller ens trevlig överhuvudtaget. Vad i helvete? Man ringer dit för att man behöver hjälp av ngt slag såklart och kanske få lite rådgivning, inte bemötas som ngn slags plåga, en dumförklarad plåga oxå för den delen. Ja det är ju som det alltid har varit där. Det är inte ofta man bemöts av trevliga, hjälpsamma sköterskor när man får en telefontid. Men gud vad man blir glad och uppskattar dessa kvinnor som väl ÄR det. Hurra för det att dom inte är helt utdöda på det stället. Pfft. Och en sak till.. värdelös personalomsättning av läkare på det stället under sommaren. Fullständigt. Men det är ju hallsberg så man får inte ha för höga förhoppningar på nånting när det kommer till det statliga. Sågar fan totalt just nu när det gäller VC. Det enda som har varit riktigit bra där är sjukgymnasten och när min ordinarie läkare är där. Bävar inför den dagen hon går i pension :/
 
Nä ni, sängen. Upp tidigt imorn. På tal om det ja, till vårdcentralen ja..
 
Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0