Tisdag kvällen

När jag kom till jobbet trodde jag det var onsdag. Sen att det var måndag men så kom jag ju fram till att det är tisdag. Borde jag ju veta för Gabriel åker till pappa idag.
Lämnade av en ledsen Celwin på sommardagiset uppe på Stocksäter. Verkade kanon där i år, bättre koll, bra personal osv, tråkigt och lite upprörande över personalsituationen första vecka då det inte fanns en enda som barnen kände igen. Barnen från Björkängen i alla fall. Det tyckte INTE Celwin om. Och då har han aldrig fällt en tår vid lämning på Björkängen. Okänd plats, okända människor och mamma säger hejdå.

Skit samma. Imorgon går det nog bättre.

Jag checkade av en pw på 45 min efter kvällspasset. Skönt var det. Nu ligger jag helt utslagen på soffan och glor på Sex and the city.

Love & light
Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0