4 dagar kvar

Ja min mage mår inte direkt bra efter gårkvällens intag av skit rent ut sagt.. ingen bra ide alls.. och så sent på kvällen.. min mage gillart inte! Dumma pappskalle va det ja.. ;) men det där med mitt öra så är det bättre i alla fall.. känns som att det börjat läka lite mer.. haha, hejja..
 
Idag ska Gabriel till sin far, men vi ska passa på att ta igen lite innan med fika på god smak och bad innan. Han var ju till mormor  hela helgen och en annan har jobbat, så det blir mkt pusslande fram och tillbaka då jag även hade en annan sak inbokat idag fm, men det fick vi skjuta på för att få det att gå ihop. Jag får redan så lite tid som det är med Gabriel och det skär lite i hjärtat om jag skulle skjuta på tiden med honom då eftersom veckorna går så himla fort och sån pussy som man är redan har jag ju såklart svårt att säga nej till mormor oxå om hon vill ta med honom hem över en-två dagar med tanke på hur mkt jag vet han oxå vill dit.. men vi får ihop det hela rätt bra ändå. Idag när jag är ledig oxå och solen ler mot oss av full kraft så tar vi det till vara och umgås innan han ska iväg. Celwin är hemma hela tiden så det är ju inte lika viktigt att ta till vara tiden tillsammans varje gång. Om inte annat är det skönt för dom att vara på tu man hand och göra saker med oss. Ja, ungarna blir som helt andra ungar många ggr när dom inte är TILLSAMMANS. Sant, jag lovar. Små demoner annars ;)
 
4 dagar kvar.. nedräkning... :) på tal om ingenting..
 
 
Peace & love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0