5 juni

 
 
Ja den är ju ändå lika lång som en film ungefär.. :-)
 
 
Ta och träna litegrann kanske. Vet inte hur mkt ork jag har i rygg och knä till att dra ut å jogga, kanske blir pw istället lite senare. Jag är jättesugen på att dra upp och sola lite oxå.. vi får väl se hur det blir med det..
Väntar och vääntar på dessa skattepengar.. hallååå... ? höhö
 
Och ont i halsen börjar man ju få såklart. Men det är klart om båda fönstren stå öppna och även en takfläkt går på hela natten, så äre kanske inte så jäkla mystiskt varför.. och denna helgen i skogen, jag ska nog vara rätt tacksam över att jag bara känner av halsont. Förutom alla myggbett på benen och värk i knä å rygg.. haha! Ja, kunde ha varit värre faktiskt :)
 
Peace
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0