6 juni

Vilken succé vi fick till det idag på Jonas födelsedag och Sveriges nationaldag med massa sol och värme, barnlediga, grekisk restaurang i storstaden, bio och en alldeles perffa avslutning på denna dag och kväll blev det oxå, jajamän! jag klagar inte alls, den här dagen gjorde vi riktigt bra, älskling. Jag hoppas du är lika nöjd som jag, du fyller ju trots allt.
 
 
Vi två som ett, tillsammans, du och jag!
 
Hellas, satt ju som smör, GÖTT!
 
 
En nöjd flickvän. En lycklig flickvän. :*
 
 
Hoppas ner i säng bredvid mannen i mitt liv. Har även bestämt mig för kommande piercing. En dermal får det bli. Äntligen! :)
 
Peace and light
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0