7 juni

Det här är inte helt okej. Det är fan inte okej nånstans. Jag blir så himla ledsen på människor som inte kan låta bli att prata, tissla och tassla om andra. Har ni inget annat att diskutera? Gör ni det med flit? Försöka förgöra och förstöra för andra? Få andra att må dåligt? Igen? Suck alltså, att det aldrig kan ta slut. Jäkla idioti.
 
Skit samma. Jag har ändå tur må jag säga, men man kan ju inte låta bli att känna sig så himla påverkad av allt och känna den pressade och jobbiga energin som flödar nu igen.. försöka blåsa bort skiten ännu en gång..
 
Tur har vi med solen i alla fall. Celwin och jag har varit på lite promenad och grejat idag. Ut till solen med en bok nu kanske..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0