Andligt, medialt idag

SOUNDCLOUD
 
Ett riktigt bra tips om man vill lyssna på helt otrolig bra musik. Hux Flux bl a, fyfan vad galet kär man blir. Massa annat ös och bra hittar man där. Lätt och fastna lite menar jag ;)
 
 
Har varit full fart här på fm. Lämna kidsen på dagis, sola, apoteket, hem och stress städa och så kom Synnöve på hembesök vilket var väldigt intressant. Emil var även här och fick en massa till sig av en nära vän som gått bort. Vår lägenhet här blev även "rensad" från en energi som var en man som var väldigt fast här sen mååånga herrans år tydligen. Vore roligt att forska lite i detta husets historia, men hur ska jag gå till väga ens till och börja med?
 
Lite halv matt är man nu och det känns lite som att det flyger mkt energier runt i magen och skallen på mig... jag mår bra konstigt och när jag sitter här och skriver känner jag på min högra sida som att ngt är där och nästan trycker mitt huvud åt andra sidan, som att huvudet alltså dras till vänster, ngt slags starkt tryck på örat. Ja, vi får se hur allt det här blir i slutändan? Jag tackar min fina mormor som är med hela tiden i alla fall, hon hjälper till och ser till att vi har det bra. Värmer i själen att få höra det. 
 
 
 

Dens röst jag hör i vinden

dens andedräkt som ger liv åt allt

hör mig

Låt mig få vandra i skönhet, låt min ögon få skåda den röd,violetta soluppgången

Gör så mina händer respekterar allt du har skapat

Och gör min hörsel skarp så jag kan höra din röst

Gör mig vis så jag kan förstå allt du har lärt ditt folk

Låt mig lära den läxa du har gömt

Jag söker styrka ej större än min broders men

stor nog att vinna över min värsta fiende

mig själv

Gör så att jag alltid är redo att komma till dig

med rena händer och främmande ögon

så när livet tynar som soluppgången

må min själ komma till dig utan skam

som i varje löv och sten

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0