bilder

Här kommer lite bilder ifrån skogsfesten, inte gjorda av mig dock.
 
Det var riktigt fint att se hur alla hundar som var med och sprang löst bland oss och
alla barn som oxå var med på dansgolvet och lite varstans, skötte sig helt exemplariskt.
Riktigt jäkla fantastiskt det där. Barnen oxå för den delen. Var mkt småbarn i Gabriels ålder skulle jag tro,
och småttingar som förmodligen bara var ett par månader gamla, så mysigt.
Sån lycka för ett barn att kunna följa med mamma och pappa och springa runt, dansa och ha
precis lika roligt som en annan. Stämingen är ju på topp då. :)
 
Söndagsförrmiddagen. På em åkte vi hem..
 
 
 
Dennis och Vegetal spelar. Helt ok att avsluta festen för vår del så. :)
Ialla fall för Bevers del.. som stod längst fram och stampa som en tok.. efter ett par liter vin.. xD
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0