laddar för nästa omgång ;)

See the invisible
feel the light
love the sight
dream of the night
 
 
 
 
Jag längtar redan efter midsommarhelgen, är taggad till tusen på att vi  ka komma iväg så jag hoppas hoppas hoppas att det blir så. Vore guld! Och förhoppningsvis nytt tält då med? hehe
 
Imorgon fyller min man år. Vi blir helt barnfria till fredag och ska till stora staden Örebro och strosa runt, äta mat, gå på bio och sen får vi väl se vad som sker? Trevligt ska vi ha det i solen som det är lovat i alla fall <3
 
Och nu är jag nöjd över min kväll kan jag ju säga, mähähähä :*
blev ju även en pw och lite jogg. Förvånad jag blev över det eftersom jag var HELT off när det kom till träning just idag, ont i kropp och själ, men bättre nu. Funderar på att resa mig in i Lena Ranehags bok men känns lite som att ödsla bort den här fina kvällen med en bok... Fast den lockar ju..
 
Man tackar ju skatteåterbäringen idag oxå, det var riktigt tacksamt faktiskt, klagar inte på denna dag ett dugg egentligen förutom segheten i kroppen.
 
 
 
 
 
Peace
Love and light


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0