Love Forrest

En ganska välbehövlig och efterlängtan dusch efter helgen i Värmlandsskogarna satt riktigt fint må jag lova! Men herregud vilken fantastisk helg vi har haft, rätt så bra tur hade vi oxå med vädret, faktiskt helt okejans!

Mycket dans, skratt, glädje, natur, glada människor på Love Forrest invigde vi sommaren med, lagom sådär ;) Vi blev ett partygäng och fixade till ett litet camp med 4 tält och stor pressändring över och massa filtar i mitten. Brasa fixades till vid två tillfällen, så himla mysigt hade vi det oxå inte bara party party. Kalle kalas, Jonas, Emil, Emma och hennes lillasyster Elin, Dennis, Bever och jag. Och alla andra ;)
Fast jag kan inte påstå att jag riktigt hade med mig hjärnan när jag packade i stress i sista minuten i fredags nån timma innan vi skulle åka då vi nästan gav upp hoppet när Tobbe så snällt kom i undsättning..men det hela slutade med att grabbarna åkte med honom och jag åkte med Emma och hennes gäng istället, haha. Taggade var vi och det hade vi all rätt till för vilken helg det blev. Lite lätt besviken på fredagskvällens musik, vadfan var det för nått?! kändes ju ´skeptiskt till musikkulturen på stampet just då.. men det styrde upp sig resten av helgen och piken av hela helgen var när Hux Flux spelade, inatt kl 00 gick dom på, fyfan vilket drag. Elin och jag stod och dansade och insåg inte ens att det regnade, haha. Vilket ös!
Dock var min kära pojkvän en sån vekling och SOV väl bort mer än hälften av helgen, jag stod och stampade där på dansgolvet mer än honom och det väntade jag mig inte direkt, har aldrig hänt!!? ^^ synd att det blev så dåligt med bilder, inga alls faktiskt. men några härliga videos på en hel del makalöst.. haha, men inte på mig som tur är :D
 
Ja, helvete vilken guld helg det blev. Men imorgon är det åter måndag och jag är ledig, så jag hoppas på en solig dag så ungarna och jag kan hitta på ngt kul. Nu har dom ju varit här hemma med mormor hela helgen. Jag har tur som har henne, life savier många ggr som ställer upp jämt när man behöver det.
 

Peace
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0