Midsommarhelgen

Helgen har varit kanonskön och hellyckad. Sånt ÖS i skogen kan jag lova. Galet bra! Jag fick ju i vanlig ordning inte så bra bilder eller nån film där man ser så mkt på, så hur mkt ös det än var kunde jag då fanimig inte fånga det med min stackars iphone, suck. Meeeen kmr det upp bilder vid senare tillfälle kan jag visa er hur skoj det var på Freak Factory i Kilsbergen, waaaahoooo :-) guld, bortsett från knotten. MEN det kunde ha varit värre :-) jag är supernöjd med vårt midsommarfirande på skogsfest med massa vänner och annat skönt folk och helt suverän musik lineup. Tummen upp för det..
 
 
 
Nu har vi landat hemma på det torra, denna söndagen. Vi kom hem skapligt tidigt faktiskt, så jäkla skönt för det började regna och tråkigt nog var det ju total kalabalik på stället, miljoner ölburkar tex. Trist :( inte som att man hade tid eller ork tyvärr att städa upp när jag inte drack en enda öl själv. Tycker alla ska vara ansvariga över det dom själva släpar med och skitar ner. Det borde inte vara mer än rätt och det blir ju fan så mkt enklare. Men det var väl en liten miss att det inte fanns direkt några sopsäckar och soptunnor synligt. Men enligt Jonas har det aldrig sett ut sådär efter en Kils-stamp och det vill vi ju gärna att dom kan fortsätta med men då får man INTE förstöra skogen! Skäms! Plocka undan efter er.
 
Då inväntar vi bara lille Emil som har varit till Motala hela helgen och missat skogen, HÄHÄ ;) drygt
 
Peace
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0