pappskalle!

Ajajaj mitt stackars öra. Svullet runt om och under typ vid käken, fast lite längre upp.. haha, en vecka efter att jag tog hål i lilla snibben börjar det svullna och jävlas, inte helt okej! Inge rött eller ngot, bara ordentligt svullet. Smart som man är tänkte jag ju inte mig för innan jag tog det, jag menar jag använder flitigt med öronproppar på nätterna av GODA skäl *host* nån som snarkar.. och jag lyssnar mkt på musik ute på mina pw, springturer och cykelturer till och från jobbet. Jättesmart, kan varke ha öronpropp eller hörlure i det örat. Kan ju faktiskt vara det som irriterat under veckan och gjort så det svullnat upp när jag envisats med att använda dom sakerna ÄNDÅ. Jävla pappskalle då, Agga! Pappskalle!
 
Inväntar lite besök av Celwins playdate.. :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0