stressa igång, kom igen kom igen!

Söndagkväll. Nej okej natt. Men ska inta sovläge här strax då mina ögon står 100 olika håll när jag försöker hålla reda på tangenterna..
 
Skulle bara skriva att vi har haft en hel lyckad helg med familjen rubb och stubb!
 
I fredags var det ju så himla fint (precis som resten av helgen men då var det extra varmt) och då kom Bever och ML hit och hälsade på och det hela avslutade vi med att grilla gott gott på kvällen. Vi påbörjade väl vår lilla helg i torsdags då vi var till stan och glassade runt och åt god mat och tog en biosväng (Oblivion, jag somnade...)och i lördags drog vi till marieberg med mina föräldrar och shoppade loss rejält, det smakade men kostade ;) nöjda och glada åker vi och handlar mat som vi ska grilla.. igen.. kommer hem, äter och sitter ute i kvällssolen och börjar plocka undan och ska väl mer eller mindre lägga Celwin, då kommer pappa in och hojtar att vi ska packa ner blöjor så dom kunde åka.. och mamma frågar "jaha ska vi ta med honom alltså?" men då hade pappa kört en liten fuling den luringen! Han sa ju såklart till mig att Jonas ville åka medans det i själva verket var tvärtom och för min del va det väl inte så passande heller att just då dra hemiifrån, MASSA disk och städningen, jag som älskar att lämna hemmet när det ser ut så för att inte komma hem förrän dagen efter, eller INTE. Ångest. Knäpp, jo jag vet. MEN vi åkte i alla fall mitt i alltihop så vi spenderade resten av kvällen och natten där och idag vaaknar jag rätt sent på fm och det första jag hör är att vi ska åka till Askersund helt plötsligt IGEN, jamen visst, jättespännande att knappt hinna vakna och ska behöva stressa det första man gör.. ja men visst det gjorde vi oxå, bra blev det och vi åkte. Succé dag, ialla fall för lilleman som knappt var still mer än när han skulle äta, knappt det heller, men det gick ju ändå. Vädret var på vår sida, det tackar vi för. Inte förrän vi kom hem det kom regnskurar, men vi satt ändå inne hela dagen idag.. kändes lite som att vi behövde det kanske?
 
 
 
Där har ni den, vår helg som blev fylld mer än vanligt av positiv energi! Behövs kan jag ju säga.. behövs verkigen.. då någon verkligen gillar att trampa en på tårna och jaga en in i döden nästan, nämen, känns lite surt att man inte kan få slippa dessa jävla rykten. Blir så trött och ledsen. Så jag behöver all kraft jag kan få för att orka hålla i ngt när jag försöker göra mig av den stora stenen i bröstet så jag kan slippa ta åt mig så mkt av det...det är svårt men jag jobbar på det!
 
SÅ! klar.. done for today.
 
Love, peace and lightness / A
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0