1 mars

Swisch swosch och dagen blev ju hittills faktiskt rätt bra. Jag har min lilla bubbla bubblande i magen, långt inborrad i skälen, men det har jag ju för jämnan, så de dagar som det går såhär bra och man får någolunda glada news, då kan man nästan glömma bort bubblan. Fast den gör sig gott påmind så fort deet tystnar i huvudet.. varför är det så egentligen?
 
Mer eller mindre klart med en praktikplats och ett tim.vik! Det var ju inga svårigheter, jag fick tag på det där snöret jag snubblat och suktat efter en så lång tid nu, YES! Ja! Äntligen. Men jag ska inte ta ut förhoppningarna helt i förskott. Måste invänta och känna efter. Än, riktigt än, är vi inte helt och hållet där, men snart så mina vänner.
 
Och imorgon ska vi på Lucas ettårs-kalas, fasen vad tiden har gått. Vafan liksom..
Blir oxå en tripp till Mörtsjön efteråt då pappsen fyller år. Gud vad jag hoppas på sol! Det är så himla mysigt och fint där då, där huset ligger vid lilla sjön. På sommaren är det helt fantastiskt mysigt där.
 
Och jag ska väl försöka mig på att hitta en liten present till Lucas, ettåringen som ska firas imorgon, igen.. jag var in till Lindex förut och kikade, jag hittade ett par jeans för 75 kr. Till mig själv. Så bra gick det. Och när jag kom in till bokhandeln mittitmot Lindex, gick jag ett par varv, frågade om tips från personal, jag hade till slut 3 böcker i handen som jag skulle välja mellan, (tur att det är bokrea, inte det billigaste att försöka ge ett barn ngn pedagogiskt oxå) men när jag lämnar butiken är jag tomhänt. Beslutångest tar inspiration från mig ibland alltså.
Nä, så jag ska ner och träna litegrann, hämta Celwin och sen kanske låta honom välja en bok åt sin kusin, går förmodligen bättre än att jag försöker mig på det igen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0