15 mars

Har haft Ronja här idag, Celwin var väldigt nöjd med det han med! Han har fäst sig vid henne väldigt fort, precis som Gabriel gjorde när han var mindre och Ronja fanns med väldigt mycket. She's a natural with those kids. Hon kommer att bli en helt fantastisk mamma. Men nu vet vi ju inte hur länge det kommer att ta efter att ha suttit och marknadsfört och gjort massa bra reklam för vaginakondomer ;) JA dessa är ju att rekomendera, tjejer, speciellt dessa med små runda kuddar i. Nu sitter ni väl och höjer ena ögonbrynet och inte riktigt att fatta vad jag menar, men då får ni gå in på Kondomkungenoch läsa er till resten.. och ja.. resten får väl bli en trevlig överaskning.....
 
 
Känner ett sting av träningsvärk i kroppen. Löpbandet går ju i ett när jag är på det. Så förbannat underbart skönt att få pw och springa utan en massa slisk, is, snö eller vad det nu är på marken nuförtiden, kommer bli så underbart med våren och sommaren. Det är ännu bättre att springa ute på kvällarna, nästan lite bättre om nätterna, det vet jag eftersom jag har erfarenhet av att smita ut kl 02 när jag inte kunde sova, och jag lovar att det var en riktig hit. Nämen, kvällsturer på sommarkvällen. Fint det lovar jag. En motionsrundorna, dom rundorna ska vi värma upp igen så fort jag vet att jag inte kommer behöva gå slalom runt alla pölar och isplättar. Bara för att väglagen är rätt bra här omkring behöver det inte vara det därute vid plantskolan. Tills dess.. it's me and löpbandet, vi är bundisar! Känner att min rygg och för den delen hela kroppen mår bättre av det, hjärnan och resten av det fysiska delarna kommer lite mer överens då.
 
Peace
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0