17 mars

Söndagkvällen var här och Jonas har precis gått och lagt sig medans jag satte mig här och nördar en stund efter att vi glott genom en av dom allra segaste och sämsta filmerna jag sett, tänker inte ens länka er vidare till den, bara avråda er starkt från den, A resurrection. Fruktansvärd, hade ju kunnat suttit och bara pillat navelludd i 1,5 timma. Nä, inte helt okej, drar ner hela horror-klangern där kan jag lova.
 
Annars har söndagen hemma hos oss inte alls varit vidare märkvärdig. Tvättdag och besök hos svärföräldrarna där även Celwins kusselin Lucas var med sina föräldrar, trevligt trevligt! Mat blev vi bjudna på och fläskytterfilé med potatisgratäng är ju inget man säger nej till.
 
Sista veckan nu som man går hemma, ska passa på och riktigt suga i mig friheten med ungarna. Ett riktigt högljudd äventyr varje dag.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0