22 mars

Jippijejkajejj, schema färdigt för två veckor fram. Skönt. Äntligen lite ordning på nånting. jepp jepp, så var det med det.
 
Sovit riktigt dåligt för övrigt. Är på otroligt dåligt-kort stubin humör och plussa på en huvudvärk på det hela. Och en massa gnäll och gap från två andra små här, trots och helst av allt ska dom inte lyssna på mamma för fem jävla öre, det är som att dom vet, vet att idag jävlar ska vi göra morsan extra galen.
 
När sömnen inte når fram, når inget annat fram eller ut heller för den delen. Allt är bara fel och jobbigt. Så ja, gnälla lite lagom extra idag känner jag nog att det blir.
 
Men glad över att jag har färdigt schema för två veckor fram än så längee i alla fall, ja fyfan ni fattar inte hur jävla glad jag är över det! Helt underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0