en pigg boost

Ronja var snabb hit idag med efter jobbet på begäran av mig, huhu, Celwin lika överförtjust, och vi fortsatte att ploga genom ett par avsnitt av Solsidan. Bara ett par kvar nu av säsong 3 (sista säsongen som det även blev). :)
 
Jag sitter här och försöker invänta tröttheten som verkat ta ledig ikväll, för pigg som en ärta här sitter jag. Nån film har jag ingen lust att titta mig genom, är ingen människa som vanligtvis sätter på en film och ser själv en lördagskväll, möjligtvis tvserie, men inte en film, känner mig även lite taskig mot Jonas som kanske ville vara filmsällis? Ja vem fan vet.
 
Kedjeröka och ta ett glas vin? Nä fyfan vet ni. Oj vad skamligt och oj herregud vad upprörd jag blev på Jonas som gick iväg för att ta sig ett glas vin och kommer tillbaka och sätter sig.. med ett vanligt jäkla glas fyllt med vitt vin. VI HAR JU FÖRFAN VINGLAS! av TVÅ olika sorter till och med. TRE om jag tänker efter.. dåligt Jonas! Ja det märks att jag har mkt utrymme för problem, det märker jag det.. haha
 
Och just ja. Ronja ska vara brudtärna med rosa puffig volang hubbabubbaprinsess klänning. Tycker Jonas. Någon annan som har någon bättre idé? Är väl dags att Ronja verkligen vidgar sina kvinnliga sidor och vyjer långt ner till Afrikas analhål!! ;)
 
 
PUSS
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0