häftig lördag här hos oss..

Jahaja då var lördagen avklarad, denna dag har vi tagit oss en promenad som egentligen skulle först och främst vara destination på Spåret uppe på station för en lunch med mina två pojkar, Gabriel är hos mormor och morfar tills imorgon så det var Jonas, Celwin och jag idag, men vi var ju en timma tidiga, hade inte räknat med att dom öppnar 12, inte ens att dom kanske skulle öppna 11 då vi var där, nä, vi tänkte inte så långt, vi bara gick. Så det slutade med att vi gick till Lidl istället och sen hem till Celwins farmor och farfar och blev kvar där ett par timmar. Celwin sov middag och det gjorde jag oxå där en sväng på soffan, en liten migränattack slog ju till mig hårt med stekpannan i bollen så jag blev lite off och tog mig en tupplur.. jättehäftig lördag där känner jag..
 
Vi tar och lunchar på Spåret imorgon istället. Och så får jag tillbaka min 4 åring oxå så det blir ju liv i luckan igen. Precis som det ska vara. Sen blir det måndag och verkligheten knackar på dörren, tidigt på morgon. Gud vad skönt! Nej, ingen sarkasm, jag tycker det ska bli underbart att återfå arbetsrutiner igen. Det som drabbas är min träning dock, men där får man pussla lite igen då.. få det hela att gå ihop så man inte faller ihop istället. Jäkla tunn linje därimellan kan jag lova..
 
Blev en rulle, The Wicked, nu ska jag gå och jaga tandtroll och hoppa ner mellan lakanen. Peace.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0