kyckling och korvstroganoff. mums!

Kan ju inte säga att jag har spenderat denna dag speciellt vettigt, överhuvudtaget alltså. Påbörjade lite plock och städning i pojkarnas rum, kom väl knappt halvvägs då jag kom på att jag hade en hårfärg jag köpte ett par dagar sen som stod i skåpet, så det var ju mkt roligare såklart.
Nästa steg med mitt frissfix är att lägga i någon slags röd färg i, slingor. Som min snälla upplärda Jonas ska hjälpa mig med.. att dra ut slingor ur den URSEXIGA hättan. Oja. Men det får vänta ett tag, inte som att det klirrar vidare högt i plånkan just nu. TACK min fina Ronja för hjälpen, du är bara bäst. Förresten, hihi
 
Skrapa fram lite middag oxå tänkte jag åt mina pojkar, i alla fall två av dom då Gabriel har pappavecka nu, korvstroganoff med ris står på menyn idag, halleluja för fantasi. Gott är det ju i alla fall och vad jag har märkt är det ju bra uppskattat från Celwin. Det och kyckling. Mums!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0