kalas-lördag

Men mitt urdåliga morgonhumör, och då menar jag verkligen- säger/gör du ngt fel som är fel i egentligen bara mina öron och ögon kan jag närsomhelst äta upp dig och spotta ut dig igen bara för att skjuta dig i huvudet- dåligt morgonhumör, började jag mer eller mindre lördagen med att baka hallon och blåbärsmuffins till min pappa som vi ska ta med oss efter att vi har varit till lillkillen Lucas kalas. Riktigt bra recept, http://www.dagensmuffin.se/show.pl?id=637. Kan jag lätt tipsa om!
 
 
Piffade upp humöret lite till med en promenad upp på byn med mina killar och tog en supergod lunch på Spåret vid station. Helnice ju! Alla nöjda och glada går vi efteråt ner till ica, köper även tulpanisar till pappsen och sen promenad hem med en jättetrött och gnällig Celwin som för övrigt brände av totalt när vi kom hem. Inväntar att tiden ska gå på lite fortare så vi kan åka iväg och börja kalasa denna kalas-lördan.. är rastlös.. medans Jonas ligger utslagen sådär sexigt med halvöppen och dregglande mun, på soffan.. tur att han iaf har försökt dölja ansiktet med luvan... som om jag på ngt sätt skulle höra hans snarkningar mindre.. lycka till att försöka få honom att gå in och lägga sig i sängen så jag inte slår honom med ngt hårt i näsan, fan alltså, jag tror inte att det finns många fler människor på våran planet som möjligtvis kan störa sig mer på snarkningar än vad jag gör.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0