måndag med bästaste

Ja, jag ska inte klaga på denna måndag vi fått Ronja och jag tillsammans på en liten rundtur och gofika på marieberg galleria, Det plingade till i fonen när jag precis skulle till och starta igång löpbandet men efter 40 min kom hon och hämtade upp mig. ÖoB och lite Rusta hann vi med och avslutade med Willys. TACK så hemskt mkt för hjälpen, bästaste du! Underlättade en hel del kan jag ju säga. Fy fan vad träligt det här är med att inte ha ett körkort. Just sånna här situationer. Att storhandla. Måste alltid ha någon som kör. Vi har ju alltid turen att vi har ngn som alltid kör, så ska ju egentligen inte gnälla, men då är det ju reglerna att anpassa sig efter chaffören när denne har tid.
 
 
Imorgon är det tisdag och fullt hus igen. Det var ju FAN att det ska tajma in med snö! Men det var ju det jag sa.. i och för sig.. så.. here it came ooonce again.. PEACE :*
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0