nej! NO!

Här sitter jag och halvbölar till, vad jag precis kommit i underfund med en stark koppling till mig själv och mitt liv någon gång i tiden men när kan jag inte ens placera, Beneath your beatiful
 
Men kroppen och jag är lite mer bundis nu än tidigare. Träningen gjorde den mjukare. Ja fan den är kräsen, vet ni, butter it up! Inte vadfansomhelst duger inte, nej nej. 2 timmar kvar sen hämtar jag mina troll på dagis och ber till gudarna att ryggen inte sviker mig, att inte något ont tar över så jag blir en sån där on the edge morsa med värk från tåspetsen ut till hårtopparna. Fan heller! Nej, NO! Som Mia säger. No! haha, fantastiska kvinna det där. Synd att hon inte skrivit fler böcker, skulle behöva att hon gjorde det nämligen. ^^
 
Blivit Digster nörd på Spotify idag och har suttit och gungat på huvudet åt mer än bara en låt kan jag ju säga.. pinsam jag är ;) hähä
 
Ansiktet - Som inget har hänt
Zara Larsson - Undercover
Nelly - Hey Porsche
Passenger - Let her go
oskar Linros - Hur dom än
Kapten röd, AKI - När solen går ner
The Lumineers - Ho hey (guld..förresten..)
OneRepublic - If i lose my self (it will be by your side)
The script ft. Will.i.am - Hall of fame
 
 
 
Peace!!!! PEACE sa jag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0