ny belysning kan väl göra vem som helst gladare

 
 
Två av dom härliga färgerna som man kan ha på i olika ljusnivåer som man kan styra själv som man vill med en liten minifjärris som Jonas har fixat och satt upp. Lite porrmysbelysning? Eller om man ska ha rave-fest eller kanske reta upp Bever när han är här med lite blå blinkade ljus helt plötsligt? Haha! Ja, fiffigt och mysigt. Kan till och med få till rosa. Men tror man får akta sig lite med lekandet med blinkande delen av lekandet så man inte åker på ett ep-anfall.. Men tror det kommer bli rätt kul för kidsen. Ska väl sätta upp på de andra två väggarna med.
 
Har för övrigt idag haft ett otroligt dåligt tålamod som heter duga när det kom till allt levande i detta hushåll vilket inte alls resulterade i det bästa av mina värsta sidor som smyger fram när det blir så. Tyvärr. Jag ber om ursäkt för det och de värsta skräckscenarionarna började flasha förbi och jag bröt ihop tillslut.
 
Jag fullkomligt älskar min familj. Men jag måste jobba på mitt tålamod. Det är nog inte dom som i slutändan driver mig till galenskap utan jag själv.
Jag tror jag förväntar mig alldeles för mkt av min 4 åring som egentligen bara är 4 år. Och jag förväntar mig knappt hälften av min 2 åring. Hur sjukt är inte det? Allt har med mitt tålamod att göra. Grejen är ju den att jag har en sån förbannad självinsikt så jag vet ju problemet. Jag vet varför och vad det är. Jag vet hur jag borde hantera saker jag vet rätt mkt faktiskt ska ni veta. Men det är just den biten när det kommer till kritan och just där sviker tålamodet mig helt. Men kärleken till er mina killar, ni fattar inte, den är oändlig så ge inte upp hoppet om mamma, inte än, inte riktigt än, jag ska jobba på det. Jag lovar.
 
Jag ska oxå passa på att notera här att Jonas uppskattade ben&jerry glassen jag råsågade, lite mer än mig. Han gillar ju lixom å andra sidan jordnötter och sånt och nu sitter han och frossar i sig den.. han tyckte jag skulle notera det här i bloggen.. så ni vet det.. att han tyckte om den.. okej?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0